niedziela, 20 marca 2016

Kim jestem i na czym polegają paciorki

Jestem nikim, mogę być każdym, jestem D.Line, historia skąd mam ten pseudonim jest długa i pozwolisz, że nie będę ci jej przedstawiał.
Na czym polegają paciorki?
Są to krótkie historie, które wymyślam i byłabym ci wdzięczna gdybyś ich nie kopiował w jakikolwiek sposób jest to oczywiście napisane w regulaminie.
Paciorki będą pojawiać się regularnie pierwsze 5 opublikuje bez zagadek, kolejne będą zawierać zagadkę dzięki, której (jeżeli oczywiście zgadniesz) możesz dać mi wyzwanie do napisania kolejnego paciorka np. wymyślać co ma się w nim znaleźć ( różowa parasolka, list) albo nawet jakiego to ma być gatunku opowieść (si-fi, horror, romans). Poza tym jeżeli odpowiedzi nie znajdę w komentarzu mogę zamieścić kolejnego własnego paciorka. Jeżeli znajdę parę odpowiedzi logiczne, wezmę najwcześniejszą.
Życzę powodzenia wszystkim zgadującym!
D.Line

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz