poniedziałek, 16 maja 2016

Fioletowy paciorek



-Jak ci dzisiaj minął dzień?
-Nie no sądzę, że dobrze… chodź mogło być lepiej
-Co się stało?
-Chciałabym mieć większą wiarę w ludzi, ogólnie w ludzkość.
-Ktoś cię skrzywdził?
-Nie, oni się sami się krzywdzą, ale możemy do tego nie wracać?
-Oczywiście. Byłaś dziś u cioci, prawda?
-Tak.
-Co tam robiłaś?
-Zjadłam obiad, ciocia powinna się poduczyć w gotowaniu.
-Co zjadłaś?
-Parę cukierków, placki i sok.
-Smakowało ci?
-Nie mogę narzekać.
-A w szkole?
-No właśnie, tam są ludzie…
-Przepraszam, nie chciałam…
-Nie jest ok, wiem, że zrozumiesz. Ty zawsze rozumiesz.
-To co oni ci zrobili?
-Nic, ja po prostu chciałabym, żeby było lepiej, ale nie umiem przekonać ludzi do tego samego.
-A…
-No i dostałam cztery na koniec z fizyki.
-To dobrze!
-I cztery z historii…
-Och…
-Nie będę dalej walczyć o piątkę, nie dam rady…
-Zawsze dawałaś radę!
-Nie mam już siły wszystkim iść naprzeciw.
-Ty nie dasz?! To kto ma dać?
- Inni zasłużyli na tą piątkę…
-TY też! Widziałam jak kułaś przez cały weekend, jak umiesz te tematy!
-Jemu to nie wystarczy, poległam, widzisz…
- Cholera! Weź się w garść! Będzie nowy rok, nowe tematy! Tylko nie możesz popełniać tych samych błędów!
-Ale ja…
-A idź w czortu mater, płaczesz na ramieniu, że ci coś się nie udało! To twoje życie dziewczyno! Dlaczego tak je teraz postrzegasz, a przeważnie bronisz ich tak zawzięcie?!
-Bo…
-Zdecyduj się! Chcesz coś z tym zrobić?! To bierz swoje uczucia do kosza na brudną bieliznę i ruszaj dalej! Bo jeżeli zostaniesz na torach to cię wreszcie pociąg rozjedzie! Wyprostuj się, cycki do przodu i się ogarnij, bo to ty masz zmienić świat, a nie świat ciebie!- druga ja się zamknęła.
***
Zagadka:
Byli dwaj wioślarze, którzy płynęli rzeką, każdy z nich płynie tą samą odległość w pewnym momencie się miną, który szybciej dopłynie?

Ogłoszenia:
Posty będą się pojawiać zawsze w poniedziałki około 20.00 

Pozdrawiam:
D.Line

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz